pátek 11. ledna 2013

Ups ... a je tady Ooops!

Tentokrát na téma fashion. Dovolte mi, abych Vám představila originální šperky s jedinečným designem a tím jsou šperky Ooops. Šperky vyráběné z akrylátového skla (plexiskla) se mi líbí už dlouho a chystám se, že si nějaký originální šperk této značky koupím.





Originální design šperků z dílny Andrey a Markéty Kubných mě zaujal na první pohled. Jsou jednoduché a přitom je nikdo nepřehlédne.



Jejich kompletní tvorbu můžete najít na stránkách Ooops nebo na Fleru. Najdete tu i náušnice, které spolu s náramky mohou vytvořit zajímavý set.


Náušnice ACACIA jsou mým favoritem, tak si v nejbližší době udělám radost :-) 


Jak se líbí Vám?




8 komentářů:

  1. Milá Báro, opravdu jedinečně a originální šperky. Přesně v takových se vyžívám. Náušnice jsou geniální...úplně je na tobě vidím!
    PS: tak mi už udělej místo ve vaně, ano? ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje nejmilejší Vivi, já taky :-) Tak šup šup, župan pod paži a ...

      Vymazat
  2. Milá Báro, děkuji za Vaše flérové tipy. Mne zaujal náramek Acacia. Možná proto, že tak příjemně souzní s podzimní kolekcí Broste, kterou jsem si zamilovala.

    Šperky z plexiskla jsou na vzestupu, originální a táák lehoučké. Již dlouho se těším z náušnic a náhrdelníku Kruhy a kroužky od prodejce Miio. Jinak chodím snít k Luboru Baumovi, i když to je už jiná kategorie šperků.

    Děkuji a těším se na každý Váš nový článek a hlavně nádherné fotografie. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně i proto se asi zalíbil mě, protože se mi moc líbila podzimní kolekce Broste :-) Už je na cestě ke mě i s náušničkami, tak se těším. Šperky Lubora Bauma také znám, jeho prsteny s perlami jsou přímo úchvatné, ale i ostatní kousky jsou nádherné. A Vám moc děkuji za milé psaní.

      Vymazat
  3. Šperky od Ooops jsou nádherné...já jsem taky neodolala a náušničky Acacia i s náramkem jsou už od podzimu v mé "bižu sbírce" :)...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ty svoje čekám každým dnem :-) Děkuju za návštěvu!

      Vymazat
  4. Přestože náramky nenosím moc ráda, tyto krásné kousky se nosí skvěle:)
    Mirrage

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráda věřím! Osobně vyzkouším až příští týden :-)

      Vymazat