úterý 27. srpna 2013

Na chalupě ...

Kde? No přece u babičky! Naprosto jsem se vrátila do svých dětských let a vybavila si vzpomínky na prázdniny u mojí babičky. Chtěla jsem si s klukama ještě užít poslední dny prázdnin a  tak jsme vyrazili na chalupu k babičce (mojí tchýni). Slovo tchýně nemám ráda, zní tak trochu jako nadávka a já mám tchýni úžasnou. Hned po příjezdu jsem se cítila jako v ráji! Žádný internet, žádná mikrovlnka, lednice a další podobné vymoženosti dnešní doby. Jen ticho a klid kolem (pokud právě nevřeštěli kluci). Topili jsme v krbových kamnech a spali jsme s piráty společně ve veliké posteli. Najednou jsem byla dětem tak nějak blíž. Jako bych se ocitla v jiné době a piráti štěstím jen zářili.



 Den začínal překapávanou kávou a něčím dobrým k snědku. Měli jsme výborného kuchaře, takže o pomoc nebyla nouze. Vykopávání čerstvých brambor k obědu bylo obrovským zážitkem. No a jak vidíte, navařeno bylo hned. Mám zkrátka úžasné děti!





Všechno bylo tak dokolane oldschoolové, dokonce i hračky! A jak se pirátům líbily. O lego ani nezavadili :-)




Kromě toho, že jsme si užívali ticha a klidu v malebném údolíčku téměř bez civilizace, taky jsme se věnovali čiště prázdninovým záležitostem.





Opíkání špekáčků a stavění domečků nemělo chybu. Zvládli jsme i malý výlet na pouť, ale proč jezdit do města, když na chalupě bylo tak blaze!



 A rozhodně se nezahálelo! Museli jsme zpracovat všechny klacky, co jsme přihátli z lesa. Drobné povrchové úpravy, nátěr dáme v týdnu a co vzniklo, pokud se nám to podaří zavěsit, uvidíte později :-)






Vůbec se nám nechtělo zpět do civilizace, nejen pro spoustu takových detailů jako vidíte na fotkách. Bylo to prostě dokonalé!



14 komentářů:

  1. Baru, to jsou relaxační fotky! Nádhera! Miluji takové výlety a podobnou babičku(tchýni) mám taky. Lustry jsou super... Pa a přeji hezké dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jela bych tam hned zase! Takový celý pohádkový to bylo :-) Děkuju Moni a měj se krásně!

      Vymazat
  2. Tohle mi fakt chybí, ale už není kam jezdit. Vrátila jsem se do dětství :), děkuju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo! I pro mě to byl nádherný návrat do dětství.

      Vymazat
  3. Pavouci mi nedělají dobře. Jinak moc pěkné fotky ;-)
    Papa
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  4. to ste sa mali úžasne....

    OdpovědětVymazat
  5. Hned bych tam jela a užila si to ticho, pohodu, přírodu....
    Ano, máš skvělé děti a měli jste opravdu skvělý zbytek prázdnin. Jinak taky nesnáším hady!
    Krásné fotky. A ten oběd vypadá tuze dobře-dala bych si ho.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani , díky! Někdy mám pocit, že v dnešní uspěchané době není ani tolik času si ty děti pořádně užít, ale teď jsme si to dostatečně vynahradili a bylo to moc fajn.

      Vymazat
  6. to je krásný příspěvek, hezky napsáno, vyfoceno...mám taky pocit, jak kdybych se vrátila do dětství k babičce na venkov :-)
    Bára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, přesně tak jsem to měla já, ono se to nedá slovy popsat, to se musí prožít. Svoji babičku už bohužel nemám, ale moc ráda na ni vzpomínám a tohle mě připomnělo prázdniny u ní. Pěknný den!

      Vymazat
  7. Krásný návrat do minulosti:-)

    OdpovědětVymazat