pátek 23. května 2014

Andělský

Blíží se víkend a proto pro vás dnes mám jeden tip na krásný výlet. Jelikož moje cesty teď často směřují do Kunštátu, využila jsem příležitosti a zastavila se opět v nedaleké Rudce, kde v Zahradě smyslů můžete vidět výstavu překrásné keramiky. Najdete tu plastiky od Zuzky Strakové, Evy Pikartové a třeba Zdeňka Lindovského. Všechno jsou to umělci našeho regionu. 






Andělé Zuzky Strakové mají duši! Úžasná práce. 








Ona vůbec tahle Zahrada smyslů má nezvyklé kouzlo. Byli jsme tam loni na podzim i s klukama a moc se nám tam líbilo. Ale teď na jaře, kdy tam všechno kvete a voní, je to přímo oáza pro duši. A děti si tam určitě přijdou na své taky! Součástí areálu je i Burianova rozhledna. Takže kdybyste měli cestu kolem, určitě se tu zastavte.

Užijte si prima víkend ♥

 
Fotografie podléhají autorskému zákonu. Jejich užití bez mého souhlasu není možné.

10 komentářů:

  1. To je vážně nádhera..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli jste z okolí, opravdu doporučuji. Zahrada má nezaměnitelnou atmosféru.

      Vymazat
  2. Baru, nevím, jak jinak vyjádřit nadšením, než slovy, že je to prostě andělsky krásné! :-) Nádhera a myslím, že Tvé záběry tomu ještě dodaly punc jedinečnosti! Nádhera, pohladilo mě to po duši, díky! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Veru, tak to jsem ráda, to potom splnilo účel, i když na dálku.

      Vymazat
  3. Ještě, že to mám tak daleko:-) Ty poslední dvě bych nutně potřebovala do naší zahrady:-))) Nádherná atmosféra!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já bych si tam taky vybrala, ale nejdřív bych potřebovala tu vlastní zahradu :-)

      Vymazat
  4. Vypadají nádherně! Některé kousky úplně vidím u nás v zahradě. Jestli budeme mít cestu tímto směrem, určitě se sem musíme podívat. Díky za tip a nádherné fotky, které úplně vtáhnou do místa. Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mít vlastní zahradu, určitě si vyberu taky :-) Rádo se stalo.

      Vymazat