středa 13. srpna 2014

Narozeninová soutěž

Původně jsem soutěž chtěla spustit 11.8., což je datum narození mého blogu, který teď v srpnu slaví už třetí narozeniny. Ale nestihla jsem to. O to déle však soutěž potrvá a můžete se do ní zapojit až do 27.8.2014. A jak už asi tušíte, ve hře je jeden z devíti fotopolštářů dle vlastního výběru. Ale tentokrát to nebude úplně zadarmo. Co pro to musíte udělat? Čtěte!




Nebo si nejdřív v klidu u kávy vyberte jeden z devíti motivů a potom už jen:

1) zanechte důkaz, že chcete opravdu soutěžit v podobě komentáře pod tímto příspěvkem a nezapomeňte uvést kontaktní email a číslo vybraného motivu!

2) lajkujte facebookový profil BG Photography

3) rozšiřte informaci o této soutěži a sdílejte na svém facebooku nebo blogu a v komentáři pod tímto příspěvkem uveďte pod jakým jménem a kde sdílíte.

Vím, tentokrát toho chci po vás více, ale do losovací koule bude zařazen jen ten, kdo splní všechny tři body soutěže. A Slovensko může samozřejmě soutěžit taky. Tak teď už stačí si jen v klidu vybrat a mít trochu štěstí, abych 28.8.2014 vylosovala právě vás! A pokud chcete vidět více fotografií polštářů, najdete je všechny nafocené v mém eshopu na Fleru zde. 


Tak GOOD LUCK ♥


Fotografie podléhají autorskému zákonu. Jejich užití bez mého souhlasu není možné.

119 komentářů:

  1. Milá Báro, první komentář, to si nemůžu nechat ujít. Jednička je mé šťastné číslo:-).
    Takže na FB olajkováno, soutěž vystavena u mě (http://oringle.blogspot.cz/), motiv se mi nejvíce zamlouvá číslo devět a email je: oringle@email.cz.
    Uff, splnila jsem vše?:-) Díky za fajn soutěž! P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro, naprosto perfektní vzor pro ostatní. Na jedničku s hvězdičkou. Děkuju :-)

      Vymazat
  2. Milá Báro, od první sekundy jsem zamilovaná do osmičky! Miluju les a z této fotky mě až bolí srdce (v tom nejlepším slova smyslu!), jak moc se mi líbí. BG Photography sleduju na fcb dávno a to jako já, olívka, :D a jako můj blog! Sdílím na fcb na stránce blogu, já u osobního profilu moc "přátel" nemám. :)
    Mail: modedeboulangerie@gmail.com

    Děkujeme! .)

    OdpovědětVymazat
  3. n.princess@azet.sk
    mna zaujala 6ka , pretože milujem koru stromov ochh
    lajkujem uz davno
    a zdielam na stranke giveaway sk/cz

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Báro, doufám,že jsem všechny tři body splnila, no alespoň jsem se snažila :o) Polštáře jsou nádherné, můj favorit je č. 4 ,sdíleno na fb, vystaveno http://vijanavi.blogspot.cz/ ,email: vi.jana.vi@gmail.com
    Díky za soutěž
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě jsem nenašla like na facebooku, tentokrát si to opravdu hlídám a postoupí jen ti, co splní vše :-)

      Vymazat
    2. Je to tak správně??
      https://www.facebook.com/

      Vymazat
  5. Výborná súťaž, mne sa páči 1 a 9.
    email: lavendergrove.blog@gmail.com
    https://www.facebook.com/Lavendergrove

    OdpovědětVymazat
  6. Všechny polštáře jsou moc krásné, nejvíc se mi asi líbí čísla 3 a 7..nejraději bych asi tu sedmičku, na naší bílé sedačce by byl opravdu krásný! :)) email: gathermoments@gmail.com
    FB jsem olajkovala, sdílela jsem tu: https://www.facebook.com/gathermoments i na blogu: http://gathermoments.blogspot.cz/
    tak snad jsem zvládla všechny podmínky a budu mít štěstí :))

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Báro, soutěž je skvělá o ještě lepší cenu, nad kterou opravdu mé srdce plesá. Moc ráda sdílím na blogu dál ;-)
    Děkuji a hodně štěstí všem i Tobě s novými čtenáři :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, tak to jsem ráda :-) Já taky děkuji za přízeň a hodně štěstí!

      Vymazat
  8. Jé a zapomněla jsem dopsat, že top je u mě samozřejmě 6 a 7, mailík máš ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Báro,
    už jsem to psala na fb, polštáře jsou nádherné a pokud bych měla štěstí, tak bych byla pro č. 9
    Na FB jsem Petra Kodlová
    email: petra.kodlova@seznam.cz
    Díky za soutež ,
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro, děkuju. Vím, že jste pravidelnou čtenářkou a vážím si toho ♥

      Vymazat
  10. Ahoj Baruško,
    všechny motivy jsou krásné, ale ze všeho nejvíc mi padla do oka 2.
    Sdílím na FB a všechny moc zdravíme z Brna :-).

    Pa Iva a spol.
    ivaweissova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ivuš! Dvojku mám taky moc ráda :-) Měj se krásně a držím pěsti!

      Vymazat
  11. Báro, gratuluji tobě i blogu k narozeninám!!! Po tvých polštářích pokukuji už celou dobu, co ses do nich pustila, tak zkouším štěstí :-) Sleduji tě a sdílím na FB pod svým jménem. Vybrala bych si č. 7, ale bylo to těžké rozhodování :-D
    Sarka.Rouskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, děkuju za přání! Vím, že sleduješ a máš splněno :-) Sedmička je dobrá volba, mám ji taky na sedačce :-)

      Vymazat
  12. Dobrý den Báro - sdíleno na FB https://www.facebook.com/milena.koldova.5 i like ;-) kontakt smilena@seznam.cz a zamlouvá se mi č. 9 - jsem jarní děvče :-D
    Jinak máte opravdu zajímavý blog!
    Milena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mileno, děkuji. Jsem ráda, že se vám blog líbí a přeju hodně štěstí v soutěži!

      Vymazat
  13. Dobrý den Báro, polštářky jsou nádherné proto ač nikdy nesoutěžím teď mě to nedá zkusit štěstí :o))) email je grenarovaeva@seznam.cz polštářček č. 7 je úžasnýýý a na FB Vás sleduji a tak sdílím. Pěkné dny
    Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba zrovna teď se štěstí usměje na vás :-)

      Vymazat
  14. Tak tehle se nelze nezucastnit. Vyhry jsou nadherne. Soutez sdilim zde: https://www.facebook.com/pages/My-Home-Style/215680698494809 a FB lajkuju take jako My Home Style. Z motivu se mi nejvic libi jarni, pozitivni 9. Hezky den, Petra

    OdpovědětVymazat
  15. krásné :) Sleduji na FB, pokud by se zadařilo, tak č. 1 :) spacesusi.blog@gmail.com a sdílím zde: https://www.facebook.com/pages/Blog-of-Spacesusi/113401655493294?ref=hl. úspěšný den přeji :) Zuzka L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano , ano, odkontrolováno, souhlasí. Jsem ráda, že se někomu líbí i jednička :-)

      Vymazat
  16. Lajkuju, soutěž sdílím na FB pod jménem Měj se ráda - blog, motiv bych chtěla č.9 :) Můj e-mail radka.kaiserova@gmail.com

    Přeji ti hodně štěstí do dalších let ;)

    OdpovědětVymazat
  17. Ježkovy voči, to je strašně těžký rozhodování, jsou všechny krásný.. Tak po půlhodině překlikávání z jednoho na druhý volím polštář č. 6 (kůru), příště budu soutěžit o osmičku:) Oprava: volím osmičku!! Rychle píšu kontakt, než to zase změním: dasac139@gmail.com, na fb lajkuju a sdílím jako D. Císařová.. Dík:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se obávám, že soutěž o polštář bude jen jedna :-) Takže píši osmičku, ale na facebooku nevidím like. Jsem tak trochu Sherlock Holmes :-))

      Vymazat
    2. Aha, já dala jenom ,,sleduji", teď už je i ,,like" pod příspěvkem! Zdravím, Sherlocku!:)

      Vymazat
  18. Milá Báro, přeji blogu krásné narozeniny! Já dnes slavím ty své, tak třeba se na mne usměje štěstí :) Líbilo by se mi č. 4 :)
    Krásný den, Lenka
    lenka_jas@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, přeji vše nejlepší k narozeninám, ale bohužel nevidím ani like na facebooku, ani sdílení :-( Já na splnění podmínek bohužel tentokrát budu trvat :-) Jsem hrozná, že?

      Vymazat
  19. Milá Baru, náhodou jsem objevila Tvůj blog a i narozeninovou soutěž...a tak se s radostí hlásím..napsala jsem komentář na FB, sdílela na blogu inkafej.blogspot.cz. Nejvíc se mi líbí polštář č.1,ale krásné jsou všechny. Můj email je j.fejfusova@seznam.cz. A ještě to nejdůležitější..Všechno nej.. k narozeninám a hodně a hodně čtenářů ..měj se krásně a krásné dny..Inka

    OdpovědětVymazat
  20. Baru, u mě vede č. 2.
    skvorova@centrum.cz
    sdíleno na FB - Věra Hájková
    Doufám, že jsem to všechno splnila a že to třeba vyjde.
    Tvému blogu, přeji krásné narozeniny!
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  21. Mila Barunko,sdilim na fb jako Jana Vojtova
    Libi se mi cislo 8. Email:vojtova.jana76@seznam.cz
    Jinak preji vse nejlepsi a hodne ctenaru.

    OdpovědětVymazat
  22. Tak můj nejoblíbenější blog už slaví 3 roky? Úplně si vzpomínám na první příspěvek a od té doby stále chodím sem na návštěvy a hlavně moc ráda.Přeji blogu všechno nejlepší a jen skvělé fotky, příspěvky a hooooodně návštěvníků.
    Soutěžit tentokrát nebudu, už jsem jednu soutěž vyhrála, tak dám šanci ostatním si vychutnat výhru.
    Fotopolštář si pořídím a svého favorita mám!
    Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, to že jsi jednu soutěž vyhrála neznamená, že se nemůžeš připojit do další, naopak! Odvážnému štěstí přeje :-) A moc děkuju, moc si vážím tvojí letité přízně ♥

      Vymazat
  23. Moc moc gratuluju!! Taky se blíží den mých narozenin...tak by se mi líbilo usínat s hlavou v kapkách rosy...takže číslo 2..
    Krásný večer.
    Mirka
    mirka.matuskova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Polštáře i blog jsou krásné! Nemůžu soutěžit, nemám facebook. Škoda..
    M.

    OdpovědětVymazat
  25. Milá Báro, polštářky jsou zkrátka krásné! A když musím vybrat, tak 3. balkova.s@seznam.cz
    Like už máte dávno :o)
    Sdíleno - Štěpka Bálková
    Přeji hodně nových i starých čtenářů ;o) Ať Vám to píše a fotí :o)
    Š.

    OdpovědětVymazat
  26. VŠEM DĚKUJI ZA HOJNOU ÚČAST V SOUTĚŽI, ALE PRO ZAŘAZENÍ DO SLOSOVÁNÍ PEČLIVĚ ZKONTROLUJTE, ZDA JSTE SPLNILI VŠECHNY KROKY :-) JE TO JEDNODUCHÉ A MYSLÍM, ŽE DÁREK ZA TO STOJÍ :-) ♥

    OdpovědětVymazat
  27. Hanka Francová13 srpna, 2014

    Baru, já už dávno pokukuju po č. 2 :o) ....... ten se mi mooooooc líbí ..........jdu lajkovat a sdílet na FB.......Hanka Francová........hana.ulrichova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Baru, ty jsi vzorná! Děkuju moc a držím pěsti :-) Děkuju!

    OdpovědětVymazat
  29. Baru, skvělá soutěž :-) nejvíc se mi líbí číslo 7, na fb jsem sdílela ;-) email: idastrelickova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Milá Báro, je to tak báječný nápad se soutěží! A protože je to pro mne první zkušenost, tak věřím, ze až budete lovit v té tajemné kouli, ze mi pak dorazí balíček s polštářkem cislo 9. Kontakt: miloslava.pernicka@seznam.cz a sdílím na www.uemilky.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyz jsem nedostala odpověd a většina ostatních ano, je neco špatně? Sdilela jsem, olajkovala stránku i příspěvek a napsala svůj mail... Nic nechybí. Nebo?

      Vymazat
    2. A pod jakým jménem jste sdílela a lajkovala???

      Vymazat
    3. Na FCB pod jménem Miloslava Pernická.

      Vymazat
    4. No jo, ale to mi tady ale musíte napsat, nejsem jasnovidec :-D Tady vystupujete jako Emilka a vaše pravé jméno bylo k nedopátrání.

      Vymazat
  31. Ahoj Baru..Fb olajkováno a děkuji Markétce z Mých drobných radostí,že mě k Tobě zavedla..moc pěkná soutěž,zkusím i já:-)
    Moc se mi líbí číslo 9.. Brigita Komjathy email:brigita.komjathy@seznam.cz
    Přeju hodně štěstí sobě i ostatním spolusoutěžícím..
    Krásné dny
    Bi

    OdpovědětVymazat
  32. Dobrý den. Dostala jsem se sem náhodou a moc se mi tady líbí. Doufám, že jsem správně splnila všechny body soutěže a hlásím, že se mi líbí všechny polštářky. Mám-li vybrat jeden, bylo by to č. 8.
    smerdovav@seznam.cz (blog: http://pojddal.blogspot.cz/)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě moc těší, že se vám líbí všechny, ale musíte splnit všechny body soutěže, bohužel taková jsem nastavila pravidla :-) Děkuji.

      Vymazat
    2. A proto jsem si vybrala osmičku.

      Vymazat
    3. Teď jsem dorolovala až dolů a pokusila se "olajkovat" i profil. Ale FB mi skoro nic neříká a tak nevím, zda jsem to zvládla.

      Vymazat
    4. No vidíte, já myslím, že malinká snaha se vyplatí :-) Už vás tam vidím :-) Děkuju.

      Vymazat
  33. Milá Báro, nevidím tady svůj koment, který jsem psala včera a nevím, zda se tedy uložil. Na FB se mi líbí už dlouho a jsem tam pod Iveta Varmus, dala jsem "líbí se mi" i u statusu.
    2olivesblog@gmail.com, mám pocit, že jsem chtěla č. 8
    Sdílela jsem zde http://2olivesblog.blogspot.cz/2014/08/foto-polstare-bg-soutez.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak přece jsem nedala tak těžké zadání, že jo? Splněno, píši tedy osmičku :-) A děkuju, vím, znám a registruju :-)

      Vymazat
  34. To si prostě nemůžu nechat ujít a musím zkusit štěstí o svůj vyvolený polštář číslo 6! .)
    Na facebooku tě mám už delší dobu a dnes jsem dala do postranního panelu na svém blogu "upoutávku". :D http://ann-ne.blogspot.cz
    Můj email je aneta.neulingerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak držím moc pěsti Anet a děkuju! Já už jsem se začala bát, že jsem dala těžké podmínky soutěže :-)))))))

      Vymazat
  35. Dobrý den Báro, díky za skvělou soutěž. Moc se mi líbí č.7, email: tatiana.strnadlova@gmail.com. Lajk i sdílení na facebook. Snad vše v pořádku. Moc díky a těším se na výsledek :) Táňa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skvělé Táňo, já mám pro změnu radost, že jste bez problémů splnila podmínky pro účast. Držím pěsti!

      Vymazat
  36. No ty téda jsou, píšu si do seznamu přání na narozeniny, u mne tedy vede motiv č1. Jste prostě paní fotografka, přeji pěkné dny.
    Zkusím také štěstí venoskamadeblogspot.com

    OdpovědětVymazat
  37. Milá Báro, také velice ráda poškádlím štěstí
    1) na FB olajkováno, 2) soutěž vystavena na mém blogu (http://nasdomov.blogspot.cz), 3) moc se mi líbí motiv č.1 a email je: patikova.aneta@seznam.cz
    Díky za fajn soutěž! Anet

    OdpovědětVymazat
  38. 1) Zirafka.Bara123@seznam.cz a nejvíce se mi zalíbil motiv č. 1
    2) Splněno jako Baruš Lisníková
    3) A sdílím na FB jako Baruš Lisníková :)


    OdpovědětVymazat
  39. Krásný den Báro, také zkusím štěstí =) Nejvíce se mi líbí č.9, jste moc šikovná! Kontakt je: kujinkova.petra@centrum.cz , děkuji za skvělou soutěž! Petra Pohanková

    OdpovědětVymazat
  40. Krásný den :-) všechny polštáře jsou úžasné, ale nejvíc mne zaujalo č. 5
    Like jsem dala z profilu Kateřina Juřicová a sdílím také na FB Kateřina Juřicová https://www.facebook.com/katerina.juricova.7
    Kontakt na mne vedlejedle@seznam.cz
    Přeji krásné léto :-) Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásný den, chci se jen zeptat, zda mám splněno? Sdílím jak divá a like už jsem také dala :-) Díky za zprávu :-) Katka

      Vymazat
  41. Pekny den, zelam...krasna praca a cit v oku:) Pacia sa mi vsetky vankuse, naj su pre mna cislo: 7,1,3...je tazke sa rozhodnut:)) moj kontakt:salvija@szm.sk Slávka Púčková
    dufam, ze som splnila vsetko spravne...a budem cakat, ci sa stastie neusmeje... maj sa pekne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aha mam nastavene sukromie:)))...tak si to mila Bara nevidela...prestavim to:)

      Vymazat
    2. No i to je možné, ale co nevidím, nemůžu počítat :-)

      Vymazat
    3. To je jasné, máš pravdu-už by to malo byť v poriadku,neuvedomila som si to papa

      Vymazat
  42. TAK JEŠTĚ POSLEDNÍ NÁPOVĚDA ... LAJKOVAT SE MÁ FACEBOOKOVÝ PROFIL, COŽ NENÍ TOTÉŽ JAKO OLAJKOVAT PŘÍSPĚVEK. TÍMTO SE VELKÁ VĚTŠINA SOUTĚŽÍCÍCH DOSTÁVÁ MIMO SPLNĚNÉ PODMÍNKY. JE MI LÍTO. ANO DÁMY, TENTOKRÁT BUDU HNIDOPICH :-D

    OdpovědětVymazat
  43. Zdieľam na FB a likujem pod menom Lenka Ďurčeková
    Email: lenka.durcekova@gmail.com
    Motív č. 1 :)

    OdpovědětVymazat
  44. micka185@azet.sk strašne sa mi páči 7 :O :)
    Sútaž som zdielala tu: :) https://www.facebook.com/IColorizovanie?ref=hl

    OdpovědětVymazat
  45. Ty polštáře jsou nádherné, nejvíc se mi líbí č. 5:)
    FB: Anežka Koroze (a na své zdi sdílím odkaz)


    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Milá Báro, polštáře jsou úchvatné a pokud se mi nepoštěstí v soutěži, mohl by překvapit třeba Ježíšek... ;-) Podmínky jsem doufám splnila, sdílím na FB pod jménem Veronika Palusová a také na svém blogu (http://metamorphosisofmyhome.blogspot.cz/). Můj favorit je polštář č. 6 a e-mail: V.Palusova@seznam.cz. Máte inspirativní blog a krásné fotografie! Přeji krásné dny.
    Veronika Palusová

    OdpovědětVymazat
  47. Parádní kousky, mně se líbí ty květy č. 9. :)
    ijetylkova@gmail.com
    Ať se i dál daří :)
    Iv

    OdpovědětVymazat
  48. Milá Báro,chodím na Váš blog už delší dobu,ale až tato soutěž mě nakopla Vám napsat.Fotky máte opravdu nádherné i některé Vaše recepty jsme už doma vyzkoušeli.Jinak 13.8. máme s manželem 3 roky výročí svatby,tak doufám,že to bude štastné číslo:-)Nejvíc se mi líbí polštářek č.3.
    Sdílím na FB pod jménem Miroslava Lozseková.
    Kontaktní e-mail: miroslava.lozsekova@seznam.cz
    Mějte se krásně Mirka

    OdpovědětVymazat
  49. Polštáře jsou naprosto dokonale, smekám klobouk nad fotkami i nápadem.
    U mne vítězi č. 1 a 7.
    Email: marketa.botankova@seznam.cz
    Sdílím na FB pod svým jmenem viz e-mail a přeji hodně fanoušků!

    OdpovědětVymazat
  50. Opravdu úžasné polštáře,nejvíc by se mi líbil 6,Monika.Arazimova@seznam.cz,na Facebooku laikováno a na mém profilu(Monika Arazimová) sdíleno info o soutěži.Přeju hodně další takových krásných nápadů.Monika

    OdpovědětVymazat
  51. Milá Báro, málem mi tato soutěž unikla a to by byla VELKÁ škoda. Polštáře jsou krásné všechny, ale nějak mne oslovila ta jednička :-). Tak jdu na to... olajkováno, nasdíleno na FB, mail je marcela.drabkova@gmail.com, a ještě to přidám i na blog - http://living-arms.blogspot.cz/. A držím si palce :-)

    OdpovědětVymazat
  52. Perfektní soutěž! Líbí se mi motiv 7., mlha :) Kontakt: anna.kaplanova@gmail.com a sdílela jsem na svém blogu :)

    OdpovědětVymazat
  53. Baru, zdravím! Díky moc za tuhle soutěž, tohle si nemůžu nechat ujít - krásné jsou opravdu všechny, je to těžké vybrat jen jeden ... ale momentálně asi vyhrává 9 :)
    Sdílím pod svým jménem na FB a blogu, profil na FB sleduju a lajkuju už dlouho :-)
    Email je jandulka78@centrum.cz.
    Ať se Ti daří, Baru, a hezký konec prázdnin přeju J.
    Ať se ti daří - v práci

    OdpovědětVymazat
  54. Zdravím, Báro! Kolekce fotopolštářů je opravdu dokonalá, obdivuji je na Fleru už docela dlouho :) Mým favoritem je však jednoznačně devítka, ta se by se mi na posteli vedle tapety vyjímala :) Sdílím a sleduji jako Blueberry Pink na své stránce zde: https://www.facebook.com/blueberrypink01?ref=hl
    e-mail: blueberrypink@seznam.cz
    www.blueberrypink.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Ahojky náádherná soutěž, sice mám malou šanci na výhru, ale o takovou nádhernou cenu to musím zkusit !!
    Soutěž mám sdílenou na blogu http://michaelkam.blogspot.cz/
    a velmi se mi líbí 9. i když to bylo těžké rozhodování jelikož jsou krásné všechny :))))

    lan.m@seznam.cz
    Krásný dne ti přeji :)

    OdpovědětVymazat
  56. Krásné originální motivy! :) S koncem léta a nadcházejícím podzimem mě hned zaujalo šťastné zamlžené č. 7. Působí na mě zvláštním uklidňujícím dojmem. Prostě parádní! :)
    Sleduji FB - Ivana Mikuličková. hezkakytka@seznam.cz
    Sdílím zde na FB - https://www.facebook.com/ivana.mikulickova.54

    OdpovědětVymazat
  57. To je opravdu úžasná soutěž, to si musím držet palce. Můj e-mail: slahorova.m@gmail.com, výběr je docela oříšek, ale nejvíc se mi líbí asi č.7...na FB lajkuju jako Monika Šlahorová, a sdílím na facebookové stránce svého blogu tady: https://www.facebook.com/themonica.cz

    OdpovědětVymazat
  58. VŠEM DĚKUJI ZA HOJNOU ÚČAST A MILÁ SLOVA A VŠEM DRŽÍM PĚSTI! :-)

    OdpovědětVymazat
  59. Ahoj, musím říct, že motivy jsou opravdu úžasné, nic takového podobného doma nemam, i když se mi to moc líbí, tak proč tím nezačít právě takhle :) Můj oblíbenec je č. 4., kontaktní email: k.brestovska@seznam.cz
    Všechno splněno a sdílím na FB jako Katharine Břeštovská.
    Přeji hezký den :)

    OdpovědětVymazat
  60. Už jsem se na to dívala tak týden zpátky a hodinu vybírala, který motiv se mi líbí nejvíc, bylo to strašné, protože jsou božské úplně všechny, a vybrala bych si nejraději několik :D. Nakonec jsem to vzdala, ale jsem tu zas, a říkám č. 9 a už si nebudu nic vymýšlet, ale stejně jsou nádherné všechny!
    Na fb sleduji jako Caroline Red-haired a soutěž i sdílím zde https://www.facebook.com/profile.php?id=100005141447987

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi ... tak to jsem ráda, že sis nakonec vybrala :-) Díky za účast a držím pěsti!

      Vymazat
  61. Baru, tvému blogu přeji krásné třetí narozeniny a tobě do dalšího blogování spoustu fotografických a kreativních nápadů, foťák stále v pohotovosti k zachycení krásy kolem a další super projekty a výstavy!
    Giveaway je krásná, tvé polštáře jsem už obdivovala kde jsem mohla, moje srdcovka je třešňová 9 <3
    Tvé FB stránky mám dávno olajkované ;-) a post sdílím u mě na blogu, kde víš ;-)
    Mávám z Provence,
    Anýzovka
    (anyzovka@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aný, moc děkuju za krásný přání! Koukám, že už jsi z cest doma, tak příjemnou aklimatizaci, i když ty s tím asi nemáš problém :-)

      Vymazat
  62. Mně se moc líbí všechny! Už dlouho! Když si ale mám vybrat jeden jediný, je to č. 3.
    Publikuji na Fb stránce Veneris design
    (jacap@seznam.cz)
    Jana Čapková

    OdpovědětVymazat
  63. Zkouším štěstí :-) Na první pohled 5 nebo 9, ale o kousíček více asi 5. FB stránky už mám z minula olajkované (asi od doby, co Anýzovka Zdenka měla giveaway o prkénko) a jinak sdílím pod svým jménem na FB.
    eopltova@seznam.cz - snad jsem splnila všechny požadavky, já různá sdílení stále neovládám :-D
    Eva

    OdpovědětVymazat
  64. Všichni nemůžeme umět všechno, to by byla nuda :-)

    OdpovědětVymazat
  65. Mne sa veľmi páči č.3 :)
    lucinkabalintova@gmail.com
    zdieľam tu https://plus.google.com/u/0/104877008279356321464/posts :)

    OdpovědětVymazat
  66. S radostí sdílím na FB profilu (Marie Obšilová Břehová)...moc se mi líbí číslo 3 a mail je: marie.brehova@gmail.com
    Snad je to vše :) polštářky jsou super!

    OdpovědětVymazat
  67. Báro, za mě jednoznačně kapky č.2, jak už jsem psala při zvěřejnění polštářů na fb :-)
    Iveta Bartáková medif@email.cz
    "lajkuju vás" již dávno, a info o soutěži veřejně sdíleno https://www.facebook.com/iveta.daniel?fref=nf na fb Iveta Daniel

    OdpovědětVymazat
  68. Báro, super nápad se soutěží! Je těžké vybrat , mám několik favoritů, ale už od začátku se mi dere do popředí č. 3.
    e-mail: r.zahradnickova@seznam.cz, sdílím na fb jako Renata Zahradníčková a doufám, že like pod profilem najdete...
    Vaše tvorba i pohled na svět se mi moc líbí. Renata

    OdpovědětVymazat
  69. Napřed jsem si říkala, že soutěžit nebudu a jen Tě podpořím tím, že splním Tvoje podmínky na soutěžení, ale nakonec se přidám. Když narozeninová, tak tedy narozeninová :-) A tady plním úkoly: lajkovala jsem už hodně dávno :-), sdílím na mém fb a mail znáš, ale plním i tuto podmínku: moulisova.sarka@seznam.cz. (nejspíš budu totiž publikovat jako anonymní, páč jsu mehlo a nějak se neumím domluvit s tím, co po mě chtějí, aby bylo vidět moje jméno ... no prostě počítačovej antitalent :-D ) A číslo fotečky? To je fakt těžké, protože máš nádherné fotky a já pořád přemýšlím, jak ten náš domeček zařídit tak, abych tam mohla dát prostor i Tvým obrázkům (a možná, že už jsem to vymyslela ;-) ) Jednoznačně ale u mě vedou fotky z vrchní řady a mezi nimi se rozhoduji mezi 1, 3 a 4. Ty mi totiž hodně připomínají procházky s Boriskem a tu nádhernou přírodu kolem:-)
    V každém případě mám nesmírnou radost, že jsi dospěla k tomu, co je pro Tebe v životě důležité a podle toho jsi "přeskládala" svoje priority. Však jsi na té cestě dostala pár upozornění, kudy ne ...;-) Zvládla jsi to a já Ti držím palce! Jsem ráda, že jsem Tě potkala :-) Hodně štěstí, Báro :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to je slovo do pranice! Jsem ráda, že ses připojila, Šárko! Však ty moc dobře víš, dky komu jsem se na všechno vyprdla a dělám to, co mě baví a ještě mám čas na rodinu. Pravdu máš, že těch upozornění bylo opravdu dost na to, abych si to všechno uvědomila. Ale že mně to trvalo! Teprve jsem na začátku a všechno chce svůj čas. Taky jsem moc ráda, že jsem Tě potkala a těším se, že se brzy uvidíme. Děkuju moc, vážím si toho! A samozřejmě držím pěsti.

      Vymazat
  70. Omlouvám se, pokud by to tu nakonec bylo 2 x... trochu mě zlobí technika. Moc děkuji za skvělou soutěž, Dvojka mě úplně nadchla. Sdíleno na soukromém FB profilu i na Play.Ink ( https://www.facebook.com/Play.InkCZ ). Konktaktní email: marian.gaura@gmail.com, stránku mám v oblíbených už dávno :)

    OdpovědětVymazat